Need people to chat with :)

So I havent been online for a while so i need cool new people to talk to. if youre down let me know

hahaha

hahaha

My R/t. Unique

My R/t. Unique

asker

Anonymous asked: Or individual person. Don't wanna give you room to nitpick lol

If I had to pick one person it would be my gf for sure

asker

Anonymous asked: Well, if you could pick an ideal city/location with the ideal group of people, where would it be :P

Hmm if I could pick a place it would be a trip to Japan and with my family

asker

Anonymous asked: How many gf's have you had and where/when/how did you meet? (Serious ones only, it's for a school/data gathering thing)

Well one I met at lunch at high school and the other was a old family friend and we reconnected through Facebook

rachelthekitteh:

skinnychicksandpornoflicks:

omfg

definitely gonna do this :o

(via havefaiith)

(via aerflow)